Управління відвідувачами
Модуль управління відвідувачами дозволяє стороннім відвідувачам вашої організації подавати заявки на тимчасову перепустку та отримувати схвалення. Модуль управління відвідувачами використовується для налаштування зон, доступних для відвідування.
Гнучка архітектура системи
Система гнучкої архітектури розроблена для підтримки як централізованих, так і розподілених систем, забезпечуючи оптимальне рішення для будь-яких проектів.
Оптимальне рішення для контролю доступу
BioStar 2 забезпечує підтримку цілого ряду функцій контролю доступу, таких як контроль дверей, ліфтів і зон, графічні карти, автономне зберігання журналів подій та автосинхронізація з сервером, журнали відео та зображень, а також журнал аудиту.
Гнучке рішення для обліку робочого часу
Модуль обліку робочого часу пропонує 100% конфігурованість, пропонуючи різні правила, персоналізовані звіти про час і відвідування, календарний перегляд табеля обліку робочого часу, а також можливість встановлення фіксованих, гнучких або плаваючих змін.
Відеожурнал подій
Відеожурнал дозволяє моніторинг та зберігає записи будь-яких подій, що відбуваються біля дверей за допомогою NVR та IP-камер сторонніх виробників.
Мобільний доступ
Мобільний доступ підтримується завдяки використанню мобільної картки доступу, що дозволяє користувачам отримувати доступ до дверей або об'єктів, використовуючи свій смартфон як обліковий запис.
Віддалений контроль
BioStar2 Mobile дозволяє реєструвати нових користувачів, керувати дверима, отримувати алерти тривожних подій в режимі реального часу.
Готовність до інтеграцій
Підтримка системної інтеграції включає інтеграцію платформи на основі RESTful Web API та інтеграцію обладнання на основі SDK (BioStar 2 API, BioStar 2 Device SDK, Suprema G-SDK).
Кібербезпека
BioStar 2 надає пріоритет кібербезпеці, шифруючи всі доступні дані, які можуть бути пов'язані з особою, включаючи персональні дані, що використовуються для аутентифікації, такі як паролі, шаблони відбитків пальців і шаблони обличчя. Крім того, BioStar 2 сертифікований за стандартами ISO 27001 та ISO 27701 і оснащений системами управління інформаційною безпекою та конфіденційністю.