Облік робочого часу Suprema корпоративного рівня

Облік робочого часу

Передове рішення Suprema для управління часом та відвідуванням революціонізує способи контролю робочого часу співробітників, підрахунку робочого часу та збору даних про час та відвідування. Система на основі біометричних даних унеможливлює делеговану автентифікацію, що гарантує максимальну безпеку. Крім того, рішення пропонує різні типи робочих графіків і змін, що дозволяє компаніям оптимізувати процеси управління персоналом. Персоналізовані звіти про час і відвідування та перегляд календаря дають змогу отримати вичерпну інформацію з першого погляду.

Легка інтеграція з HR та ERP-системами

Завдяки потужному RESTful API-серверу наше рішення готове до інтеграцій зі сторонніми системами управління персоналом та управління ресурсами компанії. Найчастіше рішення Suprema використовують для payroll-модулей, тобто для нарахування робочого часу з метою обчислення заробітної плати персоналу.

Всі можливості обліку робочого часу

Точний облік робочого часу на основі біометричних даних

Просте керування робочим графіком

Надання персоналізованого звіту про час та відвідування та перегляд календаря

Гнучка кастомізація

Встановлення різних робочих змін

Супутні продукти

Платформа та додаток

BioStar 2 - Centralized System

BioStar 2 AC

BioStar 2 TA

BioStar 2 TA

Мобільний доступ

Mobile Access

Біометричні термінали

RFID зчитувачі